Termeni și Condiții

Servicii

  • Spălătoria GO Clean oferă servicii profesionale de spălare și curățare covoare;

  • Serviciile GO Clean pot fi comandate atât de persoane fizice cât și de persoane juridice;

  • Comenzile se pot face telefonic, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 18:00 și sâmbata, în intervalul orar 08:00 – 14:00, la numărul de telefon 0751.292.292 sau oricând prin intermediul website-ului www.spalatoriagoclean.ro, confirmate telefonic ulterior de către GO Clean;

  • Programările se fac în ordinea primirii comenzilor, în funcție de capacitatea de producție și de transport a firmei;

  • Comenzile vor fi programate pe zile și intervale orare pentru ridicare și livrare;

  • Măsurătorile covoarelor se vor realiza la sediul GO Clean, formula de calcul fiind următoarea: lungimea covorului înmulțită cu lățimea covorului, indiferent de forma acestuia (rectangulară, ovală, rotundă, etc.);

  • Pentru comenzile din Municipiul Târgovişte cu suprafața totală mai mică de 1 mp, GO Clean va tarifa contravaloarea serviciilor de spălare pentru 1 mp, fără alte taxe suplimentare;

  • Plata serviciilor se va face la momentul livrării;

  • Ridicare din Municipiul Târgoviște gratis;

  • Prima livrare în Municipiul Târgoviște gratis;

  • Livrare adițională (în cazul în care la prima încercare de livrare clientul nu a răspuns) – 5 lei/livrare indiferent de numărul covoarelor;

  • Ridicare/livrare pentru comunele limitrofe Municipiului Târgoviște – gratis pentru o comandă de minim 7 mp. În cazul în care comanda nu însumează 7 mp, GO Clean va tarifa contravaloarea serviciilor de spălare pentru 7 mp fără alte taxe suplimentare.

Transport, Ridicare și Livrare

  • Ridicarea și livrarea se fac de la/la ușa clientului;

  • La ridicarea covoarelor, acestea trebuie predate de către client reprezentantului GO Clean, rulate (cele mari) sau împachetate (cele mici);

  • La ridicarea covoarelor, clientul va primi un bon de comandă;

  • Restituirea covoarelor se face pe baza prezentării bonului de comandă, în original;

  • În cazul în care livrarea covoarelor nu a putut fi realizată din motive independente de voința GO Clean (ex: lipsa clientului la adresa de livrare), clientului i se va comunica printr-un mesaj de tip SMS: data și ora la care s-a încercat livrarea precum și un număr de telefon la care poate obține informații;

  • Covoarele neridicate în termen de 30 de zile sunt considerate abandonate și intră în proprietatea GO Clean;

  • Comenzile programate au prioritate față de cele primite la sediul GO Clean;

  • Termenul standard de livrare este de 24-48 de ore din momentul ridicării covoarelor;

  • Termenul de livrare pentru urgențe este de 12-24 de ore din momentul ridicării covoarelor;

Promoții

  • Campaniile promoționale vor fi anunțate prin mijloace specifice (web, sms, facebook, flyere, newsletter);

  • Campania Mergi pe curat cu Go Clean! se desfășoară pe o perioadă de 30 de zile calendaristice, începând cu ziua publicării promoției pe pagina de facebook;

  • Câștigătorii campaniei Mergi pe curat cu Go Clean! vor fi validați după confirmarea telefonică a adresei de ridicare-livrare. Se consideră valide doar adresele corespunzătoare localităților pentru care Go Clean asigură servicii;

  • Pentru câștigătorii campaniei Mergi pe curat cu Go Clean! cu adresa de ridicare/livrare din Municipiul Târgoviște, serviciul de ridicare-livrare este oferit gratis. Pentru adrese de ridicare-livrare din comunele limitrofe Municipiului Târgoviște, se va percepe o taxă pentru serviciul de ridicare-livrare, în funcție de distanță, care nu va depăși valoarea de 10 lei;

  • Campania Mergi pe curat în 2017! se desfasoară până la sfârșitul anului 2017;

  • Pentru campania Mergi pe curat în 2017! reducerea de 10% se oferă pentru următoarea spălare realizată de respectivul client la Go Clean, într-un termen de cel mult 6 luni de la prima spălare (pentru care a obtinut cadou reducerea).

Limita de răspundere – condiții generale

  • GO Clean folosește detergenți speciali pentru spălarea covoarelor. Nu se folosesc substanțe chimice. Uscarea se face în mediu controlat de temperatură și umiditate;

  • Clientul acceptă o uzură inițială de 30% a articolelor predate pentru spălare;

  • GO Clean nu răspunde pentru covoarele ce nu au atașate etichete cu instrucțiuni de întreținere din partea producătorului, răspunderea revenind în totalitate clientului;

  • GO Clean nu foloseste soluții sau detergenți ce pot afecta integritatea culorilor sau a țesăturilor articolelor și nu răspunde pentru eventualele deteriorări (slăbirea țesăturii, desfacerea cusăturilor, decolorare, tăieturi pe partea din spate a covoarelor) datorate unor procese de fabricație defectuoase sau produse de factori externi (molii, mucegai, uzură considerabilă);

  • GO Clean nu răspunde de covoarele din piele, blană naturală, mătase sau pentru cele care au porţiuni din aceste materiale, aceste articole fiind spălate exclusiv pe răspunderea clientului;

  • GO Clean își rezervă dreptul de a refuza procesarea covoarelor ce prezintă accesorii de tip: mărgele, pietre, fermoare, nasturi și alte asemenea, precum și a celor cu grad de uzură avansat sau care au un grad de murdărie și contaminare foarte ridicat;

  • GO Clean nu răspunde pentru covoarele care în urma operațiunilor de spălare prezintă un aspect neplăcut, datorat gradului înalt de uzură și murdărie, foarte pătate și neîntreținute;

  • GO Clean nu răspunde pentru neonorarea comenzilor în situațiile independente de voința proprie, cauzate de terți (ex: întrerupere energie electrică);

  • GO Clean nu răspunde pentru pierderea, deteriorarea, distrugerea sau furtul articolelor dintr-o comandă în cazul în care aceste daune se datorează unor situații de forță majoră (calamități naturale, războaie, revoluții, stări de asediu, etc.);

  • GO Clean va despăgubi clientul în cazul în care covoarele vor suferi deteriorări datorate procesului de spălare, în cazul pierderii sau furtului prin efracție din unitatea de procesare. Despăgubirea va fi de 5 ori contravaloarea serviciului;

  • Reclamațiile se vor transmite telefonic la numărul de contact afișat pe website-ul www.spalatoriagoclean.ro, într-un interval de 12 ore de la momentul livrării;

  • Clientul este de acord să primească mesaje de informare sau promoționale pe numărul de telefon și adresa de email furnizate Spălătoriei GO Clean.

GO Clean își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile fără o notificare prealabilă.